Karnawał Blogowy RPG #24 podsumowanie

share and show love

O północy zakończyła się 24. edycja Karnawału Blogowego RPG. O tym, co najbardziej pociągające w RPG zdecydowało się napisać 20 osób, którym dziękuję za wysiłek, jaki włożyli w stukanie w klawiatury. Z prawdziwym zainteresowaniem czytałam o tych aspektach naszego hobby, które sprawiają, że wciąż staracie się wracać do sesyjnego stołu.


Oto pełna lista uczestników KB #24 i ich wpisów:


Uwadze wszystkich tych, którzy chcieliby wziąć udział w kolejnej, 25. edycji Karnawału Blogowego RPG polecam polterblog kbendera – ninijeszym przekazuję mu pałeczkę.

6 komentarzy:

  1. Ładna liczba - a także ładna edycja karnawału :).

    Ciekawe co też wymyśli kbender. Cóż, się zobaczy.

    Peace,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dał temat "Fandom - wyrzuć żale" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. @Skryba:
    Ano, liczba ładna, nie spodziewałam się tylu wpisów. W kwestii 25. edycji - wiem mniej więcej, co planuje kbender, ale nic nie zdradzę. Trzeba poczekać na ogłoszenie tematu.

    @Piastun:
    Myślałam, że to Karnawał blogowy RPG, a nie globalnego narzekania. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Piastun - jeśli ktokolwiek walnie temat w stylu: 'Dlaczego nie lubię / dlaczego narzekam / co mnie wkurza w x (gdzie x = coś powiązanego z RPG)' - to z czystą perwersyjną przyjemnością zignoruję taką edycję Karnawału :P.

    Pozdrawiam,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Skryba:
    Chodził mi po głowie temat "W RPG kijem przez szmatę nie tykam..." - widać dobrze, że go jednak nie wykorzystałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Blanche - o takich rzeczach można pogadać via mail, kom., na żywo - et cetera. Ale żeby o tym pisać w Karnawale? No nie wiem, ja bym postał - ale ktoś może mieć inne zdanie, a.k.a. komuś to pewnie by do gustu przypadło :). Mi nie :P.

    Peace,
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń

comments