Mikołaj RPG 2013

share and show love
W tym roku święty Mikołaj potraktował mnie wyjątkowo łaskawie, przynosząc prezenty nie tylko dla mnie: zostawił mi dodatkowy papierowy egzemplarz Dog Eat Dog, zaznaczając, że powinien trafić w ręce jakiegoś (w miarę) grzecznego RPG-owca. W związku z tym, każdy, kto uważa, że w tym roku zachowywał się, jak na prawdziwego fana gier fabularnych przystało powinien napisać maila, w którym przedstawi swoje racje. Mam nadzieję, że jeszcze przed świętami pachnący nowością podręcznik znajdzie się wśród towarzyszy na półce kogoś z Was.

Na wiadomości w kilku zdaniach wyjaśniające, dlaczego to właśnie do Ciebie ma trafić podręcznik do Dog Eat Dog czekam do poniedziałku 16 grudnia pod adresem mikolaj.rpg [at] gmail.com. Wyniki "konkursu" zostaną ogłoszone kilka dni później. Podręcznik do wybranej przeze mnie i nimdila osoby trafi za pośrednictwem Poczty Polskiej; będzie można również odebrać go osobiście w Warszawie.

***
Dog Eat Dog to gra, opowiadająca o kolonizowaniu wysp rozrzuconych po wodach Pacyfiku. Zdążyła nie tylko zyskać miano kontrowersyjnej: wygrała Indiecade Impact Award, Indie RPG Award w kategorii Most Innovative Game i jednocześnie zajęła trzecie miejsce w kategorii głównej oraz była nominowana do Diana Jones Award for Excellence in Gaming. Tu można zobaczyć stronę zakończonego w kwietniu zeszłego roku Kickstartera, a tutaj znajdziecie stronę autora.


PS. Marzy mi się, że zostanę wprost zarzucona wiadomościami od mniej lub bardziej grzecznych RPG-owców, dlatego uprzejmie proszę o udostępnianie informacji o "konkursie". 

4 komentarze:

  1. Oprócz tego, że pisałam o tej grze dwukrotnie, to w tym roku prowadziłam edukację seksualno-erpegowej na Polconie (prelekcja O seksie inaczej) oraz (wczoraj!) prowadziłam grę dla pięciorga trzynastolatków. A Dog Eat Dog to mądra gra, zasługuję, żeby ją mieć (i chciałabym ją pokazać / zagrać w jakimś gronie, któremu na sercu leży sprawiedliwość społeczna).

    Święta Mikołajko, bycie grzeczną dziewczynką jest przereklamowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dobre serce, więc podpowiem, że chyba powinnaś jeszcze raz przeczytać tę notkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dobre serce, a ja nie umiem czytać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dobrego serca, nie byłem grzecznym erpegowcem i nie zależy mi na podręczniku, ale akurat przechodziłem, więc pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń

comments